Müügitingimused

Veebipoe www.getama.ee (edaspidi „Veebipood“) omanik on Getama OÜ (registrikood 11317734), e‑posti aadress info@getama.ee ja telefon +372 509 7103.

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

1.1 Müügitingimused kehtivad toodete ostmisel Veebipoest.

1.2 Veebipoes toodete hinnad on märgitud iga toote juures ning väljendatud eurodes. Kättetoimetamise eest lisandub tasu, mille suurus sõltub ostja asukohast ja valitud tarnevõimalusest ning mille Veebipood kuvab tellimuse vormistamisel.

1.3 Veebipoes esitatud teave (nt kirjeldus, mõõtmed, materjal) on toodud iga toote juures selgelt ja detailselt.

2. Tellimuse vormistamine ja tasumine

2.1 Tellimuse esitamiseks lisa soovitud tooted ostukorvi, täida vajalikud andmeväljad ja vali sobiv tarneviis. Pärast seda kuvatakse tasumissumma ning makseviisid.

2.2 Lubatud makseviisid:

  • Pangalingid Eestis (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele jms)
  • Kaardimaksed (Visa, Mastercard)
  • Montonio makselahendused (sh järelmaks, “osta kohe, maksa hiljem” jms, kui kohaldub).
  • Maksed toimuvad väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas vastavalt valitud makseviisile.
  • Veebipoel puudub ligipääs ostja pangakonto või krediitkaardi andmetele.
  • Leping jõustub alates summa laekumisest Getama OÜ arvelduskontole.
  • Getama OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab Montoniole tellimuse täitmiseks vajalikud andmed.
  • Kui tellitud toodet ei ole võimalik tarnida (nt lõppemise tõttu), teavitatakse ostjat viivitamatult ning tagastatakse tasutud summa (sh tarnekulud) mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates teavitamisest.

3. Kohaletoimetamine

3.1 Veebipood tarnib kaupa Eestis ja vajadusel ka teistesse riikidesse (nagu Läti, Leedu, Soome, Poola, Rootsi, Norra) vastavalt tarneaadressile.

3.2 Saadetisi vormistatakse teenusepakkujatega (nt Omniva, DPD, SmartPost jms), mille nimetused ja hinnad on ostjale nähtavad tellimuse vormistamisel. Tarnekulud kannab ostja.

3.3 Eestis jõuab tellimus tavaliselt 2 tööpäeva jooksul. Väljaspool Eestit kuni 7 kalendripäeva jooksul. Erandjuhtudel võib tarneaeg olla kuni 45 kalendripäeva.

4. Taganemisõigus

4.1 Ostjal on õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

4.2 Taganemisõigus ei laiene juriidilistele isikutele.

4.3 Kaubatooted tuleb tagastada kasutuseta, vajalik on esitada taganemisavalduse e‑postiga aadressile info@getama.ee ning tagastada kaup 14 päeva jooksul. Ostja tagab, et kaup ei ole kasutatud muul viisil kui testimiseks ja seda, et tagastuse väärtuse alandamist ei ole vajalik.

4.4 Tagastus- ja posti- või kullerikulud katab ostja, välja arvatud juhul, kui viga on ostjast sõltumatu (nt vale või defektne toode).

4.5 Getama OÜ peab tagastatud kauba eest ostjale tagastama makstud summa viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse vastuvõtmisest või kauba tagastamisest. Getama OÜ võib tagasimakset ajastada kuni kauba tagastamiseni või kuni ostja tõendab selle saatmist – kumb on varem.

4.6 Kui ostja on valinud kallimat tarneviisi kui pakutud odavaim, võib Getama OÜ tagasi maksta vaid odavama variandi saatmiskulu.

4.7 Getama OÜ võib taganeda tehingust juhul, kui toodete hinnad on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla turuhinna.

5. Pretensiooni esitamine ja veaoht

5.1 Getama OÜ vastutab kauba puuduste eest, mis olid olemas üleandmisel ning mis ilmnevad kahe aasta jooksul. Esimesel aastal eeldatakse automaatselt, et puudus oli olemas ostu hetkel.

5.2 Ostja peab teavitama puudusest kuni kahe kuu jooksul e‑kirjaga info@getama.ee või helistades numbril +372 509 7103.

5.3 Getama OÜ parandab või asendab defektse kauba; kui see pole võimalik, tagastatakse ostjale kogu tasutud summa.

5.4 Getama OÜ vastab kirjalikult tarbijale 15 päeva jooksul alates pretensiooni esilekutsumisest.

Vajad abi?

Võta meiega ühendust info@getama.ee või helistades numbrile +372 509 7103